h1

REFACENDO TRADICIÓNS NO COLEXIO DE VENTÍN

Outubro 26, 2009

Palabras no ar no colexio de Ventín.

PALABRAS NO AR chega ao colexio de Ventín, no Milladoiro. O traballo do obradoiro de oralidade estivo enfocado na tradición, pero non para lela ou repetila simplemente. Nesta ocasión, nós mesmos fomos creadores de tradición e aportamos novos versos a unhas cantas coplas tradicionais. Lede as creacións dos nenos e nenas deste centro escolar do Concello de Ames.

Creando coplas no colexio de Ventín.

Non te cases co ferreiro

que é moi malo de lavar

cásate cun mariñeiro…

 

Non te cases co ferreiro

que é moi malo de lavar

cásate cun mariñeiro…

 

Non te cases co ferreiro

que é moi malo de lavar

cásate cun mariñeiro…

Libros de Palabras no ar. Kalandraka Editora  

Miña nai miña naiciña

como miña nai ningunha

 que me quentou a cariña…

 Clarinete e pandeireta

Toca pandeireta toca

se non heite de rachar

que me custáches os cartos…

 

Toca pandeiriño toca

se non heite de rachar

que me custaches os cartos…

 

Esta ruadiña de hoxe

de mañán ha de sonar

ela que sone ou que non…

ferreña 

Esta ruadiña de hoxe

de mañán ha de sonar

ela que sone ou que non…

 

O zapato pide media

a media pide zapato

as rapaciñas bonitas…


 

Non deixedes de atender as novas propostas para reformar a nosa tradición que nos ofrecen as nenas e nenos de PALABRAS NO AR. Un forte aturuuuuuuuuuuuuuuuxo para todos e todas, e que siga a festa!

Deixar unha resposta

